עורך דין תאונות דרכים

משרדנו בעל נסיון רב בייצוג נפגעי תאונות דרכים

תאונות הדרכים הינן למרבה הצער אחת המכות הקשות במדינת ישראל, בין אם הנפגע הוא הנהג, נוסע או עובר אורח. רבים וטובים אינם מודעים לכלל הזכויות המגיעות להם. בכדי לדעת מה היא דרך הפעולה הנכונה מוטב לפנות לעורך דין בעל נסיון בתאונות דרכים כבר בשלב מוקדם. כמו כן חשוב מאוד לדעת כי עורך דין בקיא ומנוסה בתאונות דרכים יוכל להתמודד בצורה יעילה יותר עם קשיי הבירוקרטיה. ההמלצה היא כאמור לאפשר את הטיפול כבר מהשלבים הראשונים שלאחר קרות התאונה והפגיעה.

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק סוציאלי, המבטיח שהנפגע יפוצה אף אם הוא ה"אשם" בתאונה. מטרתו לאפשר לכל אדם שנפגע בתאונת דרכים לקבל פיצוי בגין הנזקים שנגרמו לו.

תביעת פיצויים אחרי תאונת דרכים כוללת בתוכה הרבה מאוד אלמנטים וחישובים עתידיים. כמו כן קיים מנגנון של תשלום תכוף (תשלום מקדמות ע"ח הפיצוי הסופי). חשוב לציין כי מנגד עומדות חברות הביטוח אשר עושות ככל הניתן להקשות על הנפגעים בהשגת הפיצוי.

משרדנו בעל ניסיון רב בניהול הליכים מול חברות הביטוח. אנו מגישים תביעת פיצויים לאחר דיון מעמיק וחקירת עומק של כל המרכיבים, ופועלים נמרצות על מנת להביא לפיצוי מקסימאלי ללקוחותינו.

השכר הינו על בסיס הצלחה וקבוע בחוק

העבודה המשפטית לאחר תאונת דרכים מתחילה עם איסוף כל הראיות והעדויות מהאשפוז בבית החולים, ולעתים אפילו מוקדם יותר – מזירת התאונה והפינוי באמבולנס. עו"ד תאונות דרכים לעתים נדרש לבדוק את מקום התאונה ולאסוף עדויות של עדי ראייה שנכחו במקום בזמן התאונה מסיבות שונות לצורך ביסוס הטיעונים העיקריים לכתב התביעה, כמו למשל ע"מ לברר אם התאונה היתה בדרך למקום העבודה או בחזרה מהעבודה, מה הגרסה הראשונה שנמסרה למד"א בזמן הפינוי, האם היו מעורבים מספר כלי רכב, האם זהות הנהג ידועה וכיו"ב. כל הנזקים שנגרמו לכם, ההוצאות, ההפסדים, החשבונות הרפואיים והכאב והסבל, ייכנסו לכתב התביעה. עו"ד תאונות דרכים אמור "לתרגם" את כל הנזקים שנגרמו לכם לשווי של סכום פיצויים כולל שמגיע לכם. משרד עו"ד זלצר בקיא בדיני נזיקין ותאונות דרכים, מטפל במקרים של פגיעות קשות (משותקים ומקרי מוות) והצוות שלנו יודע להביא את הראיות הנדרשות להוכחת התביעה ומיקסום הפיצויים. הצוות המקצועי שלנו בקיא בהליכים הדרושים להכנת אסטרטגיית התביעה המשפטית הנכונה בכל מקרה, ונחתור למיצוי הדין עם האחראים ומיקסום הפיצויים.

למה חשוב לשכור שירותי עו"ד תאונות דרכים מומחה?

למרות שבאופן כללי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כעקרון משטר "אחריות מוחלטת" (כלומר שכל נפגע זכאי לפיצויים ולא משנה מי אשם בתאונה), יש מקרים שבהם יש לבצע פעולות שונות כגון צילום זירת התאונה למשל כדי להוכיח מעבר לכל ספק מי הרכבים המעורבים או מהן נסיבות התאונה. עו"ד תאונות דרכים ייצג אתכם בהליכים המשפטיים ויתבע את מלוא הנזקים בגין חשבונות רפואיים, כאב וסבל, אובדן ימי עבודה, ירידה ביכולת המקצועית, וכל טיעון או נזק רלבנטי מתאים, ע"מ שהפיצוי יהיה תואם לנזקים. לכן חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מנוסה בייצוג נפגעי תאונות דרכים, שבקיא בהתנהלות במערכת המשפטית ושיודע להשיג את הפיצוי המגיע לכם. מכיוון שבד"כ אין חשיבות לשאלה מי אשם בתאונה, התמונות והראיות ממקום האירוע אינן מספיקות להוכחת התביעה בבית המשפט ואין די בהן לתביעת פיצויים בגין חשבונות רפואיים, אובדן שכר או הפסדים אחרים הקשורים לתאונות. גם אם המקרה שלך נראה ברור, עורך הדין של הצד השני (חברות ביטוח) ינסה להפחית את גובה סכום הפיצוי המגיע לכם. לכן חיוני לשכור שירותי עו"ד תאונות דרכים מנוסה שייצג אתכם היטב בהליכים וישיג את סכום הפיצוי המקסימלי המגיע לכם.

בשורה התחתונה, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים ואתם זקוקים לסיוע של עו"ד תאונת דרכים מנוסה מתחילים עם יצירת קשר עם משרד עורכי דין מומחה בתחום, וממשיכים להשגת הפיצויים המתאימים הגבוהים ביותר.

למשרד עו"ד זלצר יש ותק של למעלה מחמישים שנים בתחום, עם ניסיון עשיר בייצוג נפגעי תאונות דרכים. הצוות שלנו ילווה אתכם בהליכים המשפטיים או במשא ומתן להגעה להסדר בכל שלב מתחילתו ועד סופו, עד להשגת הפיצוי ההולם.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

עו"ד תאונות דרכים

שכירת שירותי עורך דין מומחה לתאונות דרכים שייצג אתכם לאחר תאונת דרכים פירושה שיהיה לכם איש מקצוע מומחה בתחום שייצג אתכם בהליכים המשפטיים. הצוות המקצועי במשרד עו"ד זלצר בקיא בדיני נזיקין ותאונות דרכים, עם ניסיון עשיר בייצוג נפגעים קשים בהליכים המשפטיים, והכנת אסטרטגיות תביעה שיובילו למיצוי הדין עם האחראים ומיקסום הפיצויים. עורך דין מומחה לתאונות דרכים ייעץ לכם על האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותכם, ועל סיכויי הצלחת התביעה שלכם בבית המשפט. עורך דין מומחה בתחום מכיר גם את מגבלות הזמן ("התיישנות") שעלולות למנוע מכם להגיש תביעת פיצויים.

עורך דין מומחה לתאונות דרכים ינסח עבורכם את התביעה

עורך הדין יגיש בשמכם את התביעה ויאסוף את כל הראיות הנדרשות להצלחת התביעה ומיקסום הפיצויים. עם הגשת התביעה בבית המשפט, עורך הדין ייצג אתכם בכל ההליכים המשפטיים. עורך דין מומחה לתאונות דרכים ייצג אתכם גם בעת משא ומתן להשגת פשרה הוגנת וראויה בסכום המתאים.

עורך דין מומחה לתאונות דרכים בקיא בכל ההליכים הדרושים לתביעת פיצוי

עבודה רבה מושקעת בניסוח נכון של תביעה בגין נזקי גוף, בניהול התביעה ולעתים גם במשא ומתן להסדר, ולכן חשוב לבחור את המומחה בתחום. עורכי דין לנזיקין מטפלים בתביעות רבות של נפגעי תאונות דרכים, ויש להם בקיאות בהתמודדות עם ההליכים הנדרשים. יש להם ניסיון בהשגת הראיות הדרושות כדי לתמוך בתביעתכם, לרבות איסוף דוחות משטרה במידת הצורך, הצהרות עדים, פנייה למומחים, איסוף רשומות רפואיות וחשבונות על טיפולים, מידע על תעסוקה, הכנסות ואובדן שכר ועוד. עורך דין מומחה לתאונות דרכים יכין את כל הראיות הנדרשות ואת כל הניירת הדרושה להגשת תביעה בבית משפט וייצג אתכם בהליכים המשפטיים, כך ששכירת שירותי עורך דין ותיק ומנוסה תגביר את סיכויי הצלחת התביעה שלכם, מיקסום הפיצויים ומיצוי הדין עם האחראים. למשרד עו"ד זלצר יש ניסיון של למעלה מחמישים שנים בייצוג נפגעי תאונות דרכים, דיני נזיקין, תביעות רשלנות רפואית, משפט אזרחי  ומסחרי והצוות המקצועי המיומן שלנו ייעץ לכם לגבי סיכויי הצלחת התביעה שלכם בבית המשפט וילווה אתכם עד להשגת הפיצוי ההולם.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

במקרה של פגיעה בתאונת דרכים, חשוב לפנות לשירותי תאונות דרכים עורך דין, כדי לקבל פיצוי בגין הנזקים שנגרמו בתאונה כולל הפסדי שכר, החזרי תשלום על טיפולים רפואיים, כאב וסבל ויתר ההוצאות והנזקים שנגרמו. הצוות המקצועי במשרד עו"ד זלצר מסייע לנפגעי תאונות דרכים ומלווה אותם לאורך כל הדרך: מתחילת איסוף החומר, ניסוח כתב התביעה והגשתו לבית המשפט וייצוג בבית המשפט עד קבלת הפיצויים בפסק דין (או במשא ומתן בפשרה). הפנייה לצוות המקצועי שלנו בזמן, תשפיע באופן משמעותי על סיכוי הצלחת התביעה שלכם, השגת סכום הפיצוי ההולם ותביעת כל הנזקים שנגרמו לכם.

סיבות לשכירת שירותי תאונות דרכים עורך דין

תאונות דרכים מתרחשות כמעט מדי יום. בתאונות רבות מעורבות משאיות, מכוניות או סוג אחר של כלי רכב. בשנים האחרונות גם אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים מעורבים בתאונות. תאונות דרכים אלו מובילות לנזקים קשים לנהגים, לנוסעי הרכב, לרוכבים או להולכי רגל ולפעמים מסתיימות במוות וחשוב לקבל ייעוץ מקצועי של תאונות דרכים עורך דין מומחה בתחום. במקרים של תאונות דרכים שמסתיימות בפציעה חמורה ונזקים משמעותיים, או במוות, עורך דין שיש לו ניסיון עשיר בתחום ייצג את הנפגעים או בני משפחותיהם עד להשגת מלוא סכום הפיצוי המתאים. התפקיד העיקרי במקרי תאונות דרכים עורך דין הוא לסייע לנפגעים ולבני משפחותיהם לקבוע את הנזקים המלאים שנגרמו להם כתוצאה מהתאונה. כאשר מחפשים עורך דין טוב לתאונות דרכים, הדברים שצריך להתמקד בהם צריכים להיות הניסיון שעורך הדין צבר במשך שנים רבות, כמו גם רמות הכישורים המקצועיים שלו והמוניטין שהוא צבר בתחום.

בחירת איש המקצוע המתאים

אבל מעל הכול, עורך הדין המתאים צריך לדעת להכין את תיק התביעה באופן מקצועי ויעיל ולהוכיח היטב את הטיעונים בראיות, חקירות וסיכומים. לכן חשוב גם לבדוק את הרקע של תאונות דרכים עורך דין לפני שבוחרים את איש המקצוע המתאים, ולוודא שיש לו המלצות מתאימות. למשרד עו"ד זלצר יש ניסיון של למעלה מחמישים שנים בייצוג וליווי נפגעי תאונות דרכים, והצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם מא' ועד ת', כלומר מרגע ההתקשרות ועד להשגת הפיצויים המקסימליים.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

עורך דין תאונות

עפ"י נתוני תאונות דרכים לשנת 2022 שפרסמה הכנסת, בשנת 2022 מספר הנפגעים הכולל (פצועים והרוגים) היה 18,213 איש, מתוכם 351 הרוגים, 2,510 פצועים קשה ו- 15,352 פצועים קל. נראה כי מספר הנפגעים בשנת 2023 עלה עוד יותר, ובמחצית הראשונה נצפתה עלייה של כ- 11% במספר ההרוגים בתאונות דרכים לעומת אשתקד, כאשר ניכרת עלייה בכמות הנפגעים הרוכבים על אופנועים ואופניים חשמליים. נפגעים בתאונות דרכים לא תמיד יודעים מהו הרגע הנכון לפנות אל עורך דין ובאלו תאונות יש צורך בייעוץ משפטי. מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים מוקדם ככל האפשר בסמוך לפגיעה. אם נפגעתם בתאונת דרכים התייעצות מוקדמת חיונית לקבלת הנחיות עם דגש על תיעוד, התנהלות, איסוף מידע ומסירת מידע. משרד עו"ד זלצר מתמחה בתיקי תאונות דרכים, הניסיון של המשרד מהווה יתרון גדול בעבורכם יחד עם רמה גבוהה של מקצועיות ומסירות.

יתרונות של פנייה מוקדמת אל עורך דין תאונות דרכים

התייעצות מוקדמת עם עורך דין תאונות דרכים מצמצמת טעויות, וחשובה להתנהלות תקינה. חשוב להבהיר שטעות שלכם במסירת מידע או תיעוד המקרה עלולה לפגוע באופן משמעותי בסיכויי ההצלחה של התביעה, החל מנסיבות התאונה וכלה בסיווג נכון של התאונה (תאונת עבודה למשל). את כל המסמכים הרפואיים והמידע שאספתם יש להעביר בהקדם אל עורך הדין במטרה לגבש טענות ולבחור באסטרטגיה הנכונה להנהלות מול חברת הביטוח.

מי זכאי לקבל פיצוי אחרי תאונת דרכים?

בכל שנה נפגעים בארץ עשרות אלפי אנשים בתאונות דרכים, בדרגות פגיעה שונות. אם נפגעתם בתאונת דרכים בעקבות תשתיות לא תקינות, טעות אנוש או כל גורם אחר – כדאי לפנות בהקדם אל עורך דין תאונות דרכים לקבלת הסבר אודות הזכויות שלכם וסיווג התאונה. אל תמהרו לוותר על פיצוי כספי או להסכים לסכום הפיצוי שהוצע לכם מבלי להתייעץ עם עורך דין מומחה ומנוסה. החוק בישראל קובע זכאות לפיצויים לכל אדם שנגרם לו נזק גופני בעקבות תאונת דרכים, למעט חריגים יוצא מהכלל, כגון פגיעה במאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם. הפיצויים משולם בד"כ ע"י חברת ביטוח (או קרנית). מעורבות של עורך דין תאונות דרכים בקי ומנוסה חיונית להשגת פיצוי מקסימלי.

נגד מי מגישים תביעה במקרה של תאונת דרכים?

כל מקרה לנסיבותיו. במקרה בו נפגע נהג הרכב (ולא משנה מי אשם בתאונה), הוא יתבע את חברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב בביטוח חובה. במקרה בו לא קיים ביטוח חובה או שאין כיסוי לתאונה מכוח ביטוח החובה ומעורב בתאונה רכב נוסף, ייתכן ויש זכאות לפיצויים מנהג הרכב השני ו/או חברת הביטוח שלו (אולם התביעה לא תתנהל מכח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים אלא לפי פקודת הנזיקין, והזכאות תלויה בהוכחת אשמתו של הנהג האחר). גם אדם שנפגע כנוסע ברכב יגיש את התביעה נגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה, ובהיעדר כיסוי ביטוחי, התביעה תוגש נגד קרנית (הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים). במקרה בו הנפגע הינו הולך רגל, הוא יגיש את תביעתו נגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב שפגע בו בביטוח חובה, ובמקרה של תאונות מסוג "פגע וברח" או במקרה של היעדר כיסוי ביטוחי, התביעה תוגש כנגד קרנית.

חברות הביטוח אינן ממהרות לאשר את תשלומי הפיצויים לנפגעים ולכל הפחות מנסות להפחית את סכום הפיצוי ככל האפשר. אל תתפשרו על הייצוג. מומלץ לפנות לעורך דין מומחה ומומלץ בעל נסיון בייצוג נפגעים קשים בתאונות דרכים ע"מ למקסם את סכום הפיצויים. למשרד עו"ד זלצר נסיון של עשרות שנים בטיפול בנפגעים הקשים היותר. חייגו עוד היום אל משרד עו"ד זלצר לתיאום פגישה.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

אם חשבתם עד היום שכל מה שצריך לעשות בשביל לקבל פיצוי לאחר תאונת דרכים זה לפנות לחברת הביטוח ולבקש ממנה פיצוי – כדאי שתדעו שתביעות נזיקין הן לא עסק פשוט. חברות הביטוח אינן ממהרות לאשר פיצויים לנפגעים ועושות כל שביכולתן ע"מ לדחות את התביעה או, לכל הפחות, להקטין את סכום הפיצויים שיש לשלם לנפגע. עם עורך דין תאונות מנוסה לצדכם ההליך הופך יעיל, פשוט וברור יותר, עם סיכויי הצלחה רבים יותר. משרד עו"ד זלצר מתמחה בתביעות נזיקין לאחר תאונות, צוות המשרד מטפל בהצלחה בתביעות מורכבות וקשות. כל לקוחות המשרד נהנים משירות מקצועי, מענה אישי, זמינות ותוצאות שמדברות בעד עצמן.

מדוע חשוב לבחור נכון עורך דין תאונות?

בחירה מדויקת של עורך דין נזיקין שיש לו ניסיון רב בתביעות פיצויים מול חברות ביטוח היא המפתח למיצוי מלא של הזכויות שלכם. היכולות של עורך הדין עם דגש על ניסיון, בקיאות בחוק ובפסיקה ויכולת ניהול משא ומתן, עושות את ההבדל בין פיצוי כספי סביר, אם בכלל, לפיצוי כספי משמעותי. עורך דין תאונות נבחר על פי תחום התמחות, וותק, ניסיון בליטיגציה אזרחית ובמשא ומתן, המלצות מבוססות, זמינות, אינטואיציה אישית ורזומה. כך למשל, רבים לא יודעים שיש מקרים בהם גם פגיעה בתאונת דרכים ללא ביטוח, לא שוללת מהנפגע פיצויים. או למשל שגם תאונה בבית או בדרך חזרה מגן הילדים לבית יכולה להיחשב כתאונת עבודה. למשרד עו"ד זלצר ניסיון רב בניהול תביעות נזיקין כולל תאונות דרכים.

איך אוספים עדויות לאחר תאונה?

פגיעת גוף בכל תאונה כולל תאונת דרכים מחייבת פינוי מהיר לקבלת טיפול רפואי. הפעולה הראשונה שיש לבצע לאחר תאונת דרכים עם נפגעים היא פינוי הפצועים לקבלת טיפול רפואי. חשוב לציין בפני הצוות הרפואי את נסיבות התאונה (תאונת דרכים, נפילה לבור במדרכה, נפילה מגובה וכיו"ב) ועובדות רלבנטיות כמו למשל האם הנפגע היה בדרכו לעבודה או בחזרה ממנה. כמו כן, חשוב לציין את כל הפגיעות. כאשר מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב, חשוב לתעד את פרטי נהג הרכב והביטוח. בתאונות שונות יש חשיבות לאיתור עדים ולתיעוד מקום התאונה. כך למשל, אם הלקוח נפגע כתוצאה ממכשול במדרכה, חשוב לתעד את מקום התאונה לפני שהמכשול יוסר, או אם הלקוח טבע בים, חשוב לתעד את השילוט והגידור שהיו קיימים במועד התאונה. בנוסף יש חשיבות לשמור קבלות ולתעד כל הוצאות שנגרמו בעקבות התאונה. משרד עו"ד זלצר הוא המקום בו תמצאו מענה מקצועי, עורכי דין מנוסים ומסורים, זמינות, מענה סבלני ויחס אישי.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים