עורך דין נזקי גוף

משותקים – נכות 100%

תחום דיני הנזיקין מאד דינאמי וכרוך בידע והבנה מעמיקה ויסודית של הוראות החוק והפסיקה, יצירתיות, מחשבה "מחוץ לקופסא" ויכולת ללמוד כל תיק לפרטי פרטים באופן שיאפשר לחבר את כל הפרטים לתמונה מלאה ושלמה.

משרדנו בעל ניסיון רב בתביעות נזקי גוף, פיזיים ונפשיים, נודע בזכות המיומנות הגבוהה שלנו בייצוג נפגעים ויבחן כל מקרה לגופו ע"מ לעמוד על האפשרויות העומדות בפני הנפגע להשגת התוצאה הטובה ביותר, וזאת כחלק מגישה אסטרטגית ויצירתית ליצירת פתרונות אופטימליים המשרתים את מטרות הלקוח.

מקרים רבים שהיו בטיפול משרדנו זכו לסקירה תקשורתית ואף מצוטטים בפסיקת בתי המשפט ונלמדים בבתי הספר למשפטים.

השכר הינו על בסיס הצלחה בלבד.

ברוב המקרים, תביעות נזקי גוף מתבססות על התנהגות רשלנית של אנשים והאופן בו ההתנהלות הרשלנית הובילה לפציעה של אדם אחר, כמו למשל החלקה ונפילה, טביעה או טעות של רשלנות רפואית. במקרים של תאונת דרכים בד"כ מספיק שנגרם נזק ואין צורך להוכיח התנהגות רשלנית או אשמה. עורך דין נזקי גוף מבין את ההשפעות הפיזיות והנפשיות החמורות של תאונות כאלה, ומייצג את הנפגעים בהליכים משפטיים עד למיצוי זכויותיהם. משרד עורך דין זלצר מתמחה בדיני נזיקין, תאונות דרכים ורשלנות רפואית, ומלווה נפגעים בתביעות נזיקין בתביעות משפטיות לקבלת פיצוי הולם.

עורך דין נזקי גוף לייצוג בתאונות עבודה

חלק מהפציעות הנפוצות ביותר הדורשות ייצוג של עורך דין נזקי גוף הן תאונות עבודה. על מעסיקים חלה חובה חוקית לספק סביבת עבודה בטוחה ומאובטחת לעובדיהם, אך למרבה הצער, זה לא תמיד כך. אם נפגעתם בתאונת עבודה, חשוב לפנות בהקדם לייעוץ משפטי כדי להגיש תביעה נגד המעסיק. גם תאונת דרכים בדרך לעבודה או בחזרה מהעבודה יכולה להיחשב תאונת עבודה. בהתאם לעובדות המקרה, תקבלו ייעוץ מתאים והכוונה משפטית להמשך. במסגרת התביעה שתנוסח על ידי עורך דין מומחה בתחום, ייכללו סעיפים שכוללים את ההוצאות על הטיפולים הרפואיים שנדרשו, התרופות שנרשמו, הניתוחים, וטיפולי שיקום, ובנוסף אובדן כושר העבודה או הירידה בהכנסות כל עוד הנפגע אינו מסוגל לעבוד או להמשיך בעיסוקו הרגיל, ההוצאות השונות שנגרמו בעבר וייגרמו בעתיד וכיו"ב. אז אם נפגעתם בתאונת עבודה, אל תהססו לפנות לייעוץ של עורך דין נזקי גוף מנוסה. תאונות נהיגה הן סוג נוסף של תאונות שעלולות לגרום לפציעה חמורה. תאונות כאלו מתרחשות לרוב כאשר נהג שולח הודעות טקסט או מדבר בטלפון ואינו רואה מכונית אחרת או הולך רגל. אם נפצעתם בתאונת דרכים שנגרמה מרשלנות של נהג אחר, או אפילו באשמתכם, מומלץ לפנות לעורך דין נזקי גוף כדי להגיש תביעה.

חשיבות הסיוע המשפטי

נפגעים בתאונות או ברשלנות רפואית צריכים להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף שיסייע להם בכל היבט של תביעתם. למשרד עורך דין זלצר יש ניסיון של למעלה מחמישים שנים בייצוג לקוחות שנפגעו בתאונות שונות או מרשלנות של רופא, ונגרמו להם נזקים חמורים. הצוות המקצועי והמיומן שלנו ילווה אתכם בהליכים, מפגישת הייעוץ הראשונה, ועד אחרון הדיונים המשפטיים או ההסדר ההולם להשגת הפיצוי המגיע לכם.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בחירה נכונה של עורך דין לתביעות נזקי גוף תוביל לשיפור סיכויי הצלחת התביעה שלכם בבית המשפט, לכן חשוב לוודא שאתם בוחרים היטב את עורך הדין שייצג אתכם בתביעת נזקי הגוף שלכם. משרד עורך דין זלצר מתמחה, בין היתר, בדיני נזיקין ומייצג לקוחות שעברו תאונות דרכים או נפגעי רשלנות / רשלנות רפואית. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם בכל ההליכים החל מפגישת הייעוץ ועד לדיונים בבית המשפט ומיצוי מלוא זכויותיכם.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

שיקולים בבחירת עורך דין לתביעת נזקי גוף

במצב בו נגרם נזק גופני או פיזי לכם או לאדם אהוב, עורך דין לתביעות נזקי גוף שיש לו ניסיון עשיר בתחום, מספק לכם ייעוץ משפטי, מגיש תביעה לבית המשפט, מייצג אתכם בהליכים המשפטיים וחותר להשגת הפיצויים הראויים לנזקים שנגרמו לכם כולל הכאב וסבל שנגרם לכם. במילים פשוטות, אם עברתם פציעה שגרמה לכם פגיעה גופנית (כולל פגיעות ראש), כדאי לשקול הגשת תביעה בגין נזקי גוף. לשם כך תזדקקו לייצוג משפטי של עורך דין מומחה בתחום. השלב הראשון יהיה בחירת עורך הדין המתאים וקביעת פגישת ייעוץ. עורך דין לתביעות נזקי גוף יכול לנתח את המקרה, לייעץ ולבחון עילה להגשת תביעה. לא תמיד הקביעה תתברר במהלך פגישת הייעוץ הראשונה, יש מקרים בהם יש לברר לעומק את עילת התביעה, לאחר יעוץ עם מומחה רפואי ובחינת התיק הרפואי המלא. אם אתם מרגישים בנוח עם עורך הדין שבחרתם והייעוץ המשפטי שקיבלתם, כדאי לשכור את שירותיו להמשך הייצוג המשפטי והגשת תביעת נזקי גוף.

מתחילים עם בחירת עורך הדין המתאים לתביעות נזקי גוף וממשיכים עד למיצוי זכויותיכם

עם בחירת עורך הדין המתאים להגשת תביעת נזקי גוף, דרך לשכת עורכי הדין, המלצות, הפניות של אנשים שעברו מקרה דומה למקרה שלכם ושכרו שירותי עורך דין לתביעות נזקי גוף שהשיג להם פיצויים משמעותיים, או בכל דרך אחרת, מגיע שלב הייעוץ הראשון, במהלכו תקבלו הסבר על ההליך המשפטי, מה נדרש ע"מ להצליח בתביעה וסיכויי הצלחת התביעה בבית המשפט, כך שתוכלו להחליט איך להתקדם. למשרד עורך דין זלצר יש ניסיון של למעלה מחמישים שנים בתחום ומוניטין מצוין בייצוג לקוחות בתביעות נזיקין, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, משפט אזרחי ומסחרי והצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם עד למיצוי הדין עם האחראים והשגת הפיצויים ההולמים.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

עו"ד נזקי גוף הוא עורך דין שמייצג לקוחות שנפגעו פגיעה גופנית על ידי אנשים, חפצים או גורם אחר (כגון רכב, סולם, מדרכה, בור, סכין ניתוחים, תרופה וכיו"ב). משרד עורך דין זלצר מתמחה בדיני נזיקין, תאונות דרכים ורשלנות רפואית, וייצג אתכם בהליכים המשפטיים עד למיצוי הדין עם האחראים. אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, שנגרמה באשמת נהג אחר או אפילו באשמתכם, חשוב שתגישו תביעת נזקי גוף כדי לתבוע החזר על עלויות החשבונות הרפואיים שלכם, אובדן ימי העבודה, ירידה בכושר העבודה, וכן פיצוי עבור כאב וסבל, עזרת הזולת, התאמת דיור, הוצאות ניידות וכל נזק אחר שנגרם לכם. במקרים אלו, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד נזקי גוף מנוסה בתחום. עורך הדין יספק לכם את הייעוץ המשפטי הדרוש, יגיש את התביעה וידריך אתכם בכל השלבים מתחילת הייצוג ועד סופו, כולל במהלך הדיונים המשפטיים או המשא ומתן להסדר עם עורך הדין של הצד השני.

תחומי ההתמחות של עו"ד נזקי גוף

עו"ד נזקי גוף מתמחה בדיני נזיקין, אחד מתחומי העיסוק היותר מסובכים. כפי שניתן לצפות, תחום זה כולל בדרך כלל מקרי תאונות שבהן אדם אחד (התובע) תובע את הגורם האחראי לכאורה (הנתבע) לפיצויים. זה יכול להיות למשל נפילה לבור ביוב פתוח לא מגודר שגרם לנזק גופני חמור כתוצאה מנפילה, טביעה בים או בבריכה כתוצאה מהיעדר שילוט אזהרה או שירותי הצלה, תאונת דרכים או מקרי רשלנות רפואית, למשל כשמטופל נפגע כתוצאה מביצוע שגוי של הליך רפואי על יד רופא או צוות רפואי, או כתוצאה ממרשם תרופות שגויות. יש מקרים שבהם הטיפול הרפואי אינו מספק או מתבצע באופן שגוי. גם כשטיפול רפואי של מטופל מחמיר את הנזק הקודם שהיה לתובע או מחמיר את הכאב והסבל שלו, יתכן שתהיה לו עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית על ידי עו"ד נזקי גוף מומחה בתחום. נזקי גוף כוללים גם פגיעות מוחיות ומוות. במהלך ההכנה למשפט, עורך הדין יאסוף את הראיות הדרושות, יזמין עדים מומחים, יבדוק מסמכים וראיות כגון רשומות רפואיות, צילומים וסרטונים וכל ראיה אחרת שיכולה להוכיח את טיעוני התביעה במהלך הדיונים המשפטיים.

ניהול משא ומתן על הסדר פשרה

לאחר הגשת תביעה ופתיחת הליכים משפטיים, תיקים רבים של נזקי גוף מוסדרים מחוץ לכותלי בית המשפט. עו"ד נזקי גוף, שיש לו מומחיות בתחום, בקיא במשא ומתן על הסדרי פשרה, ויחתור להשגת התוצאה הטובה ביותר האפשרית. למשרד עו"ד זלצר יש ניסיון של למעלה מחמישים שנים בתחום, והצוות שלנו יחתור להשגת התוצאה הטובה ביותר האפשרית בכל מקרה ומקרה.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

כולנו שמענו על מקרים של פגיעות פיזיות או אחרות בעקבות תאונה. עם ריבוי כלי הרכב וכלים נוספים כמו אופניים, קורקינטים, אופניים חשמליים, אופנועים ועוד, יש גם ריבוי של פגיעות בתאונות. הפגיעות לעתים קלות אך לעתים חמורות ומסתיימות בנכות קשה או אפילו במוות. אם נפגעתם בתאונה, גם אם באשמתכם, ייתכן ואתם זכאים לפיצויים. גם פגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית מזכה בפיצויים. פנו עוד היום להתייעצות עם עורך דין נזקי גוף לבירור זכויותיכם ולבחינת הפיצויים. משרד עו"ד זלצר מתמחה בדיני נזיקין, עורכי הדין במשרד בקיאים בתביעות נזיקין וישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע ככל הניתן. היעד הסופי הוא פיצוי שיאפשר השבת המצב לקדמותו, והדרך להשגת היעד מתחילה בפניה אל משרד עו"ד זלצר להתייעצות.

באלו מקרים עורך דין נזקי גוף ימליץ על הגשת תביעה?

בטרם מוגשת תביעת נזיקין צריך להתקיים נזק – פגיעה פיסית נו נפשית. תביעות נזיקין שונות מוגשות בהתאם לנסיבות ומכוח חוקים שונים. כאשר מוגשת תביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים לא נבחנת שאלת האחריות. אך כאשר מוגשת תביעה מכוח תביעת הנזיקין, כמו נזק כתוצאה מרשלנות רפואית למשל, יש לבחון קיומה של אחריות מצד המזיק, הנתבע. את התביעות מגישים במסגרת המשפט האזרחי כנגד גופים פרטיים, חברות ביטוח, גופים ציבוריים כגון בתי חולים, מקום עבודה, הביטוח הלאומי ועוד, בהתאם לנסיבות. שירותי עורך דין נזקי גוף נחוצים לאיתור הגורמים הרלוונטיים לקבלת פיצוי, בחינת עילת התביעה, הערכת סיכויי הצלחת התביעה, איסוף ראיות, הגשת תביעה וניהולה וכיו"ב. עורך דין מומחה נזקי גוף יידע להנחות אתכם כיצד לנהוג במטרה להגדיל את סיכויי ההצלחה של התביעה ולמקסם את סכום הפיצוי.

מהם נזקי גוף ונזקי נפש?

פציעה או מחלה שנגרמת בשל גורם סביבתי מוגדרת כנזקי גוף. הנזק עשוי להיגרם בתאונת דרכים, תאונת עבודה, מחלה שנגרמה בעקבות עבודה, תאונה במרחב ציבורי, תאונה במרחב עסקי, רשלנות רפואית ועוד. הוכחת נזק נפשי נחשבת מורכבת יותר בהשוואה אל נזקי גוף, ולצורך הוכחתה יש צורך בליווי של עורך דין נזקי גוף.

מתי נפנה אל עורך דין מומחה נזקי גוף?

מומלץ לפנות לעורך דין מומחה לנזקי גוף מיד בסמוך לאחר התאונה. פנייה טלפונית אל עורך דין נזקי גוף נחוצה להגנה על הזכויות שלכם. עורך הדין ינחה אתכם כיצד להתפנות לטיפול רפואי, איזה מידע למסור לצוות הרפואי המטפל, אלו עדויות לאסוף, כיצד לתעד את זירת הפגיעה, מה מותר לכם להגיד ומה אסור לכם להגיד. עורך הדין יידע מיהם הגורמים שכדאי להגיש אליהם תביעות לקבלת פיצוי מרבי. דרוש לכם עורך דין נזקי גוף מקצועי ומנוסה? חייגו עוד היום אל משרד עו"ד זלצר.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים